21 Şubat 2014 Cuma

KABARAN HAMUR KIZARTMASI

Herkese merhaba :) Şimdiden hepinize mutlu hafta sonu diliyorum. Kahvaltıda yada beş çayınıza eşlik edebilecek nefis bir tarifim var. Puf puf yumuşacık ve oldukça kabaran pratik bir lezzet. Üstelik yağ çekmiyor. Mutlaka denemelisiniz. Tarif için buyrun :)


MALZEMELER:
1 adet yumurta
1 kase yoğurt
1 paket kabartma tozu
tuz
Aldığı kadar un

Kızartmak İçin: Sıvı yağ

YAPILIŞI: Yumurta, yoğurt ve tuzu karıştıralım. Yavaş yavaş un ve kabartma tozu ilavesiyle kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğuralım. Tezgahı hafif unlayalım. Hamuru orta kalınlıkta açalım. Su bardağının ağız kısmıyla yuvarlaklar keselim. Bol kızgın yağda arkalı önlü kızartalım.

SEVGİ VE AFİYETLE KALIN :)

12 yorum:

  1. Buna bayılıyorummm yazlıktayken komşumuz yapardı o zamanlar yaşım küçüktü bayıla bayıla yerdim bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum yarın yapacağımmm ellerine sağlık harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkürler canım. Oldukça pratik gerçekten. Afiyet şeker olsun. Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  2. ellerine sağlık canım çok güzel kabarmışlar çokta nefis olmuş.ailecek çok severiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Bizde çok sevdik. Afiyet olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  3. Bir arkadaşımın kayınvalidesi yapıyordu çoluk çocuk severek yiyorduk hep denemek istemişimdir.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oluyor canım. Mutlaka yapmalısın. Afiyet şeker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Canım elllerine saglık.nefıs görünüyor.sevgılerımı bırakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pınarcım. Afiyet şeker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  5. Yerim bunları ben.Offf hemen denemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis oluyor Özlemcim. Beğeneceğini düşünüyorum. Şimdiden afiyet şeker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
    2. kase dediğin hangi boyutta

      Sil
    3. İstedigin boyutta kase kullanabilirsin canim.

      Sil