3 Ocak 2014 Cuma

EN MUTLU GÜNÜM :)

Herkese merhaba :) Bugünün benim için çok özel bir anlamı var. Evliliğe ilk adımımı atmış bulunmaktayım :) Erkek arkadaşımın annesi ve eltilerim beni annemden istemeye geldiler. Erkekler de on beş tatilde gelecek ve nişanı da hayırlısı ile o zaman yapacağız. Allahın izniyle tatlı telaşlar beni bekliyor :) Misafirlerim için hazırladıklarım :)


- Mısır Gevrekli Kurabiye
- Ispanaklı Peynirli Büzme Börek
- Karamel Dolgulu Cupcake


Tarifleri en kısa zamanda yayınlayacağım.
Bu da çikolatam :)


Bugün mühimkitlerim de elime ulaştı. Mis gibi kahvemi yudumlayarak en kısa zamanda yazımı hazırlayacağım :)




Teşekkürler fikrimuhim :)

SEVGİ VE AFİYETLE KALIN :) 

18 yorum:

  1. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com canım rabbım tamamına erdırsın...güzel telaşlar....cok güzel anılar kalabılıyor..masadadakı lezzetlerın tarıflerını en kısa zamanda yayınlarsın...sevgılerımle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Pınarcım. Gerçekten çok tatlı ve güzel telaşlar :) En kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun.
    Bütün telaşelerin hep tatlı olur inşallah.
    Bende paketimi bekliyorum . İlk fikri mühim paketim olacak :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Amin inşallah :)
      Benimde ilk paketimdi. Güzel bir duygu gerçekten :)
      Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  3. Her şeyin hayırlısı olsun canım.Sevindim.E senin gibi becerikli bir hatun kaçırılmaz dii mi :) ellerine sağlık.Hazırlıkların birbirinden leziz görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :) Afiyet şeker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. hayırlısı olsun ınsallah tatlı telaslar bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Amin inşallah. Sevgilerimle :)

      Sil
  5. sizin adınıza çok ama çok sevindim,bir an beni istemeye geldikleri güne gittim,gerçektende çok tatlı telaşlar bunlar.
    Allah kararınızı hakkınızda hayırlı eylesin inşAllah her şey gönlünce olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı ve çok güzel bir duygu gerçekten Güzel düşünceleriniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :) Amin inşallah :) Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  6. Hayırlısı olsun Allah tamamına erdirsin!
    Ellerinize sağlık.
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin inşallah :) Afiyet şeker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  7. tebrik ederim, Allah tamamına erdirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin inşallah. Sevgilerimle :)

      Sil
  8. Hayırlısı olsun Allah tamamını erdirsin İnşallah canım seni alan yaşadı bu tatlı pasta tarifleriyle ayrıca bayağı da kilo alacak galiba sevgiler...)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Amin İnşallah :) Şimdiden kilo almaya başladık biraz :) Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  9. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Rabbim tamamına erdirsin ;)) tebrik ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Amin insallah. Sevgilerimle :)

      Sil