6 Ocak 2014 Pazartesi

KÖPÜKLÜ NESTLE COFFEE-MATE Kampanyası

Uzun bir süreden sonra herkese merhaba :) İlk yazımda sizlere bu güzel kampanyadan bahsetmek istiyorum. Nestle yine bir harikalar yaratmış ve bizlere yeni Köpüklü NESTLÉ COFFEE-MATE Kahve Kremasını üretmiş. Ben ürünü deneyip çok memnun kaldım. Kısa bir sürede tükettim. Ve şu an tekrardan alıp kullanmaya devam edeceğim.


Senelerdir  nescafe CLASSİC ve nestle COFFEE MATE kullanıyordum. Şimdi normal coffee mate in  yerini köpüklü Nestle Coffee Mate aldı :)



Sevgili fikrimuhim in gönderdiği paket bir harika. Özellikle kutuya bayıldım diyebilirim. Evimde saklama kutusu olarak kullanacağım..




Eşimle beraber nestle BOL KÖPÜKLÜ COFFEE MATE in nefis tadına vardık. En kısa zamanda sizlerde bu muhteşem ürünün tadına bakın. Hiç pişman olmayacaksınız :)



Şu köpüğe bir bakın. Kahve makinası kullanmaya gerek kalmadan Nestle Köpüklü coffee mate ile bu köüklere sahip oluyorsunuz. Hemde hiç uğraşmadan :) Sadece 3 tatlı kaşığı ile bu nefis köpükleri elde ediyoruz :)



Bu keyif için Çok Teşekkürler fikrimuhim :)

2 yorum: