8 Ocak 2014 Çarşamba

PUDİNGLİ TOPLAR

Ablamın öğrencileri için hazırladığım oldukça pratik ve çok lezzetli olan bu topların tarifi için buyrun :)


MALZEMELER:
Yeteri miktarda rondodan geçirilmiş kurabiye ya da bisküvi
1 paket kakolu puding
Pudingin üzerinde yazan miktarda süt
1 çay bardağı çekilmiş fındık
yarım çay bardağı hindistan cevizi

Bulamak İçin: Hindistan cevizi

YAPILIŞI: İlk olarak pudingi tarifine göre pişirip bir kenarda soğumaya bırakalım. Kurabiye ya da bisküviyi rondodan geçirelim. Benim evde yapmış olduğum 1 tepsi hindistan cevizli kurabiyem vardı. Onu kullandım. Tam geldi. Soğuyan pudingi genişçe bir kaba alalım. Yavaş yavaş rondodan geçirdiğimiz kurabiyeyi, fındığı ve hindistan cevizini ekleyip yoğuralım. Hamur yuvarlanacak kıvama geldiğinde eklemeyi bırakalım. Tatlı kaşığı yardımıyla parçalar alıp elimizde yuvarlayıp top yapalım. Her yerini hindistan cevizine bulayıp servis edeceğimiz kaba alalım. Buzdolabında biraz dinlendirip servis edelim. Servis ederken üzerlerine kürdan batırıp çocukların hoşuna gitmesi için gülen yüz yapıştırdık :)  Siz dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. 


SEVGİ VE AFİYETLE KALIN :)

18 yorum:

  1. ellerine sağlık bende çok severim. özellikle kahveyle bayılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvenin yanina cok yakisiyor gercekten. Afiyet seker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  2. oğlumun en sevdiği tatlı hem kolay ve oldukçada lezzetli nefis görünüyor ellerinize sağlık .Tereyağ gerçekten çok nefisti denemenizi tavsiye ederim hiç satılanlar gib değil sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok seviyorum cay ve kahvenin yanina cok iyi oluyor. Cok tesekkurler. Afiyet seker olsun. Kaymak toplamaya basladim. Biraz biriktiginde bende yapmayi deneyecgim. Ev yapiminin tadi baska hicbir seyde olmuyor. Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  3. bisküvili olarak benzerini biliyorum ama kurabiye hiç aklıma gelmezdi. emeğinize sağlık. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiye ile de nefis oluyor. Tavsiye ederim. Ben devamli kullaniyorum. Afiyet seker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. çok şirin ve tatlı olmuşlar ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim. Cocuklarda cok begendiler. Afiyet seker olsun :)

      Sil
  5. mınıkler cok sevınmıstır elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam onlar icin minik minik :) bayiliyorlar boyle seylere :) Afiyet seker olsun. Sevgilerimle...

      Sil
  6. kalan keklerle turuf harika oluyor ama kurabiyeyle pudink karışımını bilmiyordum.
    çok güzel olmuşlar denemek lazım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel oluyor gercekten. Bir de boyle denemenizi tavsiye ederim. Cok tesekkur ederim. Afiyet olsun. Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  7. Ben de geçenlerde kalmış cevizli havuçlu ve tarçınlı keki çikolata sosuyla bunlardan yaptım, arkadaşlarım çok beğendiler. Eminim bu da çok güzel olmuştur. eline sağlık en güzel yorumlarımı yapan blogdaşım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle değerlendirmek çok güzel oluyor gerçekten. Ziyan etmemiş oluyoruz. Çok lezzetli olmuştu. Daha yaptığım gün hepsi tükendi :) Afiyet şeker olsun. Güzel yorumun beni çok mutlu etti :) Sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım yine harika bir tarif :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık benim kızlarda bayılır ablası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet seker olsun canim. Miniklerinin yanaklarinda opuyorum. Sevgilerimle :)

      Sil