19 Aralık 2013 Perşembe

KURU DOMATESLİ BULGUR PİLAVI

Kuru domatesin verdiği lezzetle nefis bir bulgur pilavı... Tarif için buyrun :)



MALZEMELER:
2 bardak bulgur(pilavlık)
4,5 su bardağı sıcak su
1 büyük soğan
1 adet çarliston biber
7-8 tane kuru domates
1 yemek kaşığı salça
tuz, tavuk bulyon
sıvı yağ

YAPILIŞI: Biber ve soğanları küp küp doğrayalım. Tencereye alıp bir miktar sıvı yağda kavurmaya başlayalım. Bir taraftan Kuru domatesleri küçük olacak şekilde doğrayıp tencereye ilave edelim. 3-4 dk kavurup salçayı ekleyip karıştıralım, bulguru da ardından ekleyip az daha kavuralım. 4.5 bardak sıcak su ekleyelim, tuzunu atıp pilavımız suyunu çekene kadar pişirelim.

SEVGİ VE AFİYETLE KALIN :)

8 yorum:

  1. Bulguru ve bulgur pilavının her türlüsünü severim. Ellerinize sağlık diliyorum maşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim :) Afiyet olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Bulgur pilavını severim, kuru domatesi de. Ama ikisini yan yana denememiştim.
    Akşama hemen deniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi birlikte cok lezzetli oldu ayri bir tat katti. Simdiden kolay gelsin :) Sevgilerimle :)

      Sil
  3. Elinize sağlıkçok severim bulgur pilavını kuru domatesli nefil olmuştur sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru domates cok guzel bir lezzet verdi. Afiyet seker olsun. Cok tesekkur ederim sevgilerimle :)

      Sil
  4. boylesını denemedım ama yapılacaklar lıstesıne yazdım elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim Selma Hanimcim. Lezzetine lezzet katiyor. Afiyet seker olsun. Sevgilerimle :)

      Sil